Καλοσύνη

 Καλοσύνη 


βασισμένο στο σχέδιο μαθήματος στη σ. https://agogyd.schools.ac.cy/index.php/el/yliko/ypost-d-taxi 








1)  Ποιες συμπεριφορές των παιδιών κάνουν τον Τομ να νιώθει αόρατος και μόνος;

2)  Πώς νιώθει άραγε ο Τομ;

3)  Ποια πράξη του Τομ έκανε τον Λι να νιώσει όμορφα;


4)  Θυμάστε ποιες εκφράσεις ή πράξεις καλοσύνης έχουν κάνει τα παιδιά για τον φίλο τους; 





1)  Ποιες ομοιότητες εντοπίζετε ανάμεσα στον Τομ και τον μικρό κάστορα, στον Λι και την πάπια;

2)  Τι κοινό είχαν οι μικροί μας ήρωες ο Τομ, ο Λι, ο μικρός κάστορας, η ενυδρίδα; («Ψάχνουμε κάποιον που χρειάζεται ένα φίλο, πραγματικά χρειάζομαι ένα φίλο, θα γίνουμε εμείς φίλοι σου, Έλα μαζί μας»)

3)  Πώς οι πράξεις καλοσύνης του Τομ και του κάστορα έκαναν τον Λι και την πάπια να νιώσουν; Αν ήσασταν στη θέση των ηρώων πώς θα νιώθατε σε κάθε περίπτωση;

4)  Γράψετε ένα διάλογο μεταξύ του εαυτού σας και του Τομ, ή του εαυτού σας και του μικρού κάστορα.

5)   «Όταν είσαι εσύ θλιμμένος, είναι θλιμμένη και η ηχώ», «Όταν είσαι ευτυχισμένος, είναι ευτυχισμένη και η ηχώ. Όταν έχεις φίλους, έχει φίλους κι αυτή». Πώς το καταλαβαίνετε αυτό; Όταν κάνουμε μία πράξη καλοσύνης σ’ έναν/μία φίλο/η μας, πώς νιώθουμε εμείς γι΄ αυτό;



ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ              βλ . σχ. μαθήματος 







 


ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑΡΙΑ








Διαλέγουμε το τέλος του σεναρίου:

Ο Μιχάλης και η Χριστιάνα είναι στην ίδια τάξη. Αρέσει και στους δύο πάρα πολύ το ποδόσφαιρο. Αλλά κάθε φορά που οργανώνουν παιχνίδι ποδοσφαίρου στο μάθημα της γυμναστικής, ο Μιχάλης εκφράζεται με άσχημα λόγια στον Μιχάλη και του δείχνει ότι υποτιμά τις ικανότητές του στο ποδόσφαιρο. Μάλιστα, επιλέγει επιδεικτικά να μην τον διαλέγει στην ομάδα του.



Ακολουθεί συζήτηση με τα παιδιά στη βάση των πιο κάτω ερωτήσεων:

-    Ποιο τέλος της ιστορίας προτιμάς και για ποιο λόγο;

-    Σε ποια περίπτωση ο Μιχάλης είπε «συγγνώμη και σε ποια συγχώρησε»;

-    Σε ποια περίπτωση έδειξε καλοσύνη;

-    Τι θα έκανες, αν ήσουν στη θέση του Μιχάλη και πώς θα ένιωθες;

-    Τι θα έκανες, αν ήσουν στη θέση της Χριστιάνας και πώς θα ένιωθες;

-    Πού εντοπίζεις την καλοσύνη;

Μπορείς να περιγράψεις την πράξη καλοσύνης που έχεις κάνει σε κάποιον/α συμμαθητή/συμμαθήτριά σου; Πώς ένιωσες γι’ αυτό;



ΒΙΝGO ME ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ/ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ



















Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: Ένα πρωί της εβδομάδας κάθε παιδί παίρνει την παράγραφο της ημέρας:

Γράψε για μια πράξη καλοσύνης που σου έχει κάνει κάποιος/α και πώς ένιωσες.







Για το bingo   https://bingobaker.com/view/5417526

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαχείριση Συμπεριφοράς Μαθητών

1η Απριλίου 1955-59