Σπίτι: Δωμάτια, έπιπλα και αντικείμενα


 Σπίτι: Δωμάτια, έπιπλα και αντικείμενα 








Τραγούδι : “ Τραγουδώ για το σπίτι μου σπίτι μου” 


Το σπίτι μου είν’ ωραίο, 
το σπίτι μου αγαπώ 
και με την οικογένεια
 στο σπίτι μέσα ζω. 
Το σπίτι μου έχει πόρτα 
παράθυρα πολλά 
και κήπο με λουλούδια, 
δέντρα πολύ ψηλά.














Κουζίνα 








>














Σαλόνι 













Κρεβατοκάμαρα - Υπνοδωμάτιο 







Μπάνιο 























My home, an interactive worksheet by GeorgiaKonstantinou
liveworksheets.com







«Το σπίτι μου  είναι  στην  Αγγλία.  Είναι   μικρό  αλλά   ωραίο. Κάτω   έχει   ένα   σαλόνι,μία  κουζίνα   και  μία   τουαλέτα.Πάνω έχει  τρία   υπνοδωμάτια  και  ένα   μπάνιο.Έχει  και  έναν  κήπο με   λουλούδια  και  ένα  μικρό  σπιτάκι  για  τον  σκύλο  μου. Σπίτι  μου  σπιτάκι  μου,σε  αγαπώ  πολύ!»




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαχείριση Συμπεριφοράς Μαθητών

1η Απριλίου 1955-59