Υπευθυνότητα

 Υπευθυνότητα 


1. Παντομίμα 

Ποια υπευθυνότητα κάνω; Μάντεψε....



Υπευθυνότητα είναι......... 


Προτάσεις... 

Είμαι υπέυθυνος για ......... 


2. Παίρνω θέση:  

Συμφωνώ - Διαφωνώ- Ούτε συμφωνώ - ούτε διαφωνώ  (αιτιολογώ την απάντησή μου) 



Ερωτήματα: 



Αν δεν κάνω την υπευθυνότητά μου ......



Συμπέρασμα : 


Οι πράξεις μας έχουν......................................



3. Διάλεξε μια κάρτα. 








4. Ορισμός 

Υπευθυνότητα είναι...................................................
Υπεύθυνη συμπεριφορά είναι : ...................................................................................
Ανεύθυνη συμπεριφορά είναι : ...................................................................................

5. Οι φίλοι της Νεφέλης 

Η Νεφέλη έχει διλήμματα..... 
Οι φίλοι της προσπαθούν να την βοηθήσουν να βρει λύσεις.... 







6. Κύκλοι Υπευθυνότητας




Ποιες υπευθυνότητες έχουμε για τον κάθε κύκλο; 





7. Τροχός της Τύχης 







8. Αξία Υπευθυνότητας



 

1.   Γράψε σκέψεις και συναισθήματα που νιώθεις όταν συμπεριφέρεσαι υπεύθυνα.

Το χιούμορ επιτρέπεται!





2.   Τι θα συμβούλευες έναν φίλο ή μια φίλη σου που σας λέει συχνά ότι βαριέται;


3. Σχεδιάζω υπευθυνότητες που μπορώ να αναλάβω μέσα στο σπίτι ή στο σχολείο. Τις συζητάω με μέλη της οικογένειάς μου ή με τα παιδιά της τάξης μου και αύριο αρχίζω να τις υλοποιώ!




*βασισμένο σε σχέδιο μαθήματος στο Εκπαιδευτικό Υλικό στη σελίδα  του ΥΠΑΝ 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διαχείριση Συμπεριφοράς Μαθητών

1η Απριλίου 1955-59